מתיחות פלג גוף תחתון

1. מתיחת השריר הארבע ראשי (שריר הירך הקדמי).
המתיחה תתבצע בעמידה, יד מחזיקה רגל מקבילה ומושכת קרסול לכיוון הישבן. יש להצמיד ברך אל ברך במידת האפשר, לשמור על בטן משוכה פנימה ועל גב ארוך (לא להתכופף קדימה).

2. מתיחת שרירי הירך והשוק האחוריים (שרירי ההמסטרינג והתאומים)
המתיחה תתבצע בעמידה תוך כפיפה לרגל הישרה קדימה, יש לשמור על גב ארוך ולשמור על בטן משוכה פנימה, הרגל השניה מכופפת, כף הרגל נמצאת במלואה על הרצפה. שימו לב, יש לשמור על הרגל ישרה גם על חשבון הקטנת טווח התנועה. יש לנסות במידת האפשר להגיע לכיוון כף הרגל הישרה ולמשוך את קצה כף הרגל לכיוון הגוף.

3. מתיחת שריר התאומים.
המתיחה תתבצע כאשר שתי כפות הידיים נמצאות על הרצפה, פלג הגוף העליון מאוזן לרצפה, בטן משוכה פנימה, מבט לכיוון כפות הידיים, אצבעות כף רגל אחת מונחות על עקב כף הרגל השניה ודוחפות לכיוון הרצפה עד להרגשת מתיחה.

4. מתיחת שרירי השוק והירך האחוריים.
המתיחה תתבצע במצב כריעה כאשר ברך אחת מונחת על הרצפה, רגל שניה ישרה קדימה. תוך שמירה על גב ארוך, מתכופפים לרגל הישרה בעזרת היד הנגדית לה, ומושכים את אצבעות כף הרגל לכיוון הגוף עד להרגשת מתיחה. יש לשמור על רגל ישרה גם על חשבון כפיפה קטנה יותר לכיוון הרגל (לא חובה לאחוז את כף הרגל). את המתיחה מומלץ לבצע כשהברך מונחת על מזרון או משטח רך.